ny på denne side

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

ny på denne side

Indlæg  jeanet81 on Lør maj 28, 2011 8:59 pm

Hej med jer herinde. Jeg har lige fundet denne side og har faktisk søgt efter noget lignende i lang tid men nu lykkedes det så endelig Smile
Lige lidt om mig selv jeg er 30 år og kommer fra Kolding er gift på 7. år og har 3 børe på 8, 5og 3 år. har fået sygdommen konstateret tilbage i juni 09. Status er så nu at jeg skal til odense og ha lavet en trykmåling og muligvis ha lagt en shunt Sad . Dette er jeg selvfølgelig lidt lettere bekymret for men har det også bare sådan at det bare skal overståes så jeg kan få det godt igen. Lige pt har jeg en voldsom trykken i mit baghoved fra bunden af mit kranie og op til midt på hovedet ikke en disideret hovedpine men det trykker helt abnormt Mad dobbeltsyn på mit venstre øje, svimmelhed, kvalme og deraf opkastninger så det kan da kun blive bedre Smile

jeanet81

Antal indlæg : 1
Geografisk sted : Kolding

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: ny på denne side

Indlæg  Mik-Mak on Søn maj 29, 2011 11:22 pm

Hej Jeanet og velkommen til:-)
Det er længe siden jeg har været inde på denne side, jeg har det nemlig okay for tiden...
Der er også en facebook-side, som du kan prøve at gå ind på, den bliver vist brugt lidt mere end denne for tiden.
Jeg er selv "kun" i medicinsk behandling, men der er mange som har shunt og der kan du nok få noget trøst og nogle gode råd!
Jeg håber det hele går godt for dig, jeg vil krydse fingre for dig Very Happy

Mik-Mak

Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Midtjylland

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin / Trine on Man maj 30, 2011 8:09 pm

Hej og velkommen til siden.

Det var da dejligt du endelig fandt siden.. men ja der er ikke meget gang i den i øjeblikket.

Du er mere end velkommen til at spørge eller bare komme med dine erfaringer eller hvis noget nære dig, det er rart at have et sted bare at læsse af og hvor der er nogen der forstår en.

For mit eget vedkommen har jeg heller ikke lige fået opdateret mig herinde, men jeg har lige fået lavet ny shunt for 3 gang, så spørg endelig.

Håber du bliver glad for at være herinde, når der altså kommer lidt gang i siden :-)

Trine

Admin / Trine
Admin

Antal indlæg : 49
Geografisk sted : Herlev

Vis brugerens profil http://iih-bih.team-talk.net

Velkommen til :)

Indlæg  Meretzki on Fre jun 10, 2011 7:39 pm

Ja som de andre velkommen til..

Siden er desværre gået lidt død, men kan da se, at der bliver tjekket op på den fra gang til gang Wink
Er også i medicinsk behandling, men har været det samme igennem som dig med dobbeltsyn og det hele bare med hovedpine, så føler dælme med dig det er ikke sport rart Sad

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content Today at 10:54 am

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen