Trykmåling...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Trykmåling...

Indlæg  Meretzki on Lør feb 26, 2011 11:09 pm

Så skal jeg have en trykmåling lavet, ved ikke helt endnu, hvornår det skal forgår, men det skal ske, lægen (det var i Odense) havde dog en mistanke om at det måske ikke engang var IIH jeg havde...
Derfor ville han gerne lave en trykmåling mest for at enten afkræfte eller at bekræfte sygdommen...

Prøver ligesom at tage det lidt som det kommer, men kan ikke lade være med at tænke, hvad hvis jeg ikke har IIH, så har jeg bare noget andet og lægen havde ingen bud på hvad det kunne være, da min hjerne så fuldkommen normal ud...

Han forslog dog at jeg skulle tale med min egen læge om en neuro psykolog eller noget i den retning, skal lige have undersøgt det nærmere, da jeg føler jeg har ændret mig meget siden det her er "startet"..

Endnu engang suk herfra, fint nok at jeg får en trykmåling, men kan ikke lige overskue at stå uden diagnose igen, selvom det selvfølgelig ikke er sket endnu Wink
Det kan jo ske at jeg "bare" stadig har IIH..

Ellers var det en god læge der var god til at forklare selve indgrebet, som kommer til at forgå i lokal bedøvelse...

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Trykmåling...

Indlæg  lmr on Ons mar 02, 2011 11:07 am

Meretzki skrev:Så skal jeg have en trykmåling lavet, ved ikke helt endnu, hvornår det skal forgår, men det skal ske, lægen (det var i Odense) havde dog en mistanke om at det måske ikke engang var IIH jeg havde...
Derfor ville han gerne lave en trykmåling mest for at enten afkræfte eller at bekræfte sygdommen...

Prøver ligesom at tage det lidt som det kommer, men kan ikke lade være med at tænke, hvad hvis jeg ikke har IIH, så har jeg bare noget andet og lægen havde ingen bud på hvad det kunne være, da min hjerne så fuldkommen normal ud...

Han forslog dog at jeg skulle tale med min egen læge om en neuro psykolog eller noget i den retning, skal lige have undersøgt det nærmere, da jeg føler jeg har ændret mig meget siden det her er "startet"..

Endnu engang suk herfra, fint nok at jeg får en trykmåling, men kan ikke lige overskue at stå uden diagnose igen, selvom det selvfølgelig ikke er sket endnu Wink
Det kan jo ske at jeg "bare" stadig har IIH..

Ellers var det en god læge der var god til at forklare selve indgrebet, som kommer til at forgå i lokal bedøvelse...

jeg var osse i odense første gang jeg fik lavet en trykmålling og denne gang i ålborg hvor jeg fik at vide at var jeg kommet til odense ville jeg få at vide at mit tryk var normal men da de i ålborg sætte den til en compurter så kunne de osse måle de bølger der er i hjernen for på min mr og ct ser min hjerne osse normal ud og mit tryk er normal i dagtimerne men om natten er trykket oppe på 40 flere gange og jeg har for mange bølger 60 % af tiden så man kan godt have en hjerne der ser normal ud og stadigvæk have iih

lmr

Antal indlæg : 1
Geografisk sted : søderjylland sdr hygum

Vis brugerens profil

Indlæg  Meretzki on Fre mar 04, 2011 12:41 am

Jeg tror så mit vil lægge højst i dagtimerne..
Jeg føler nemlig også at mit kommer i bølger...
Gerne hvis jeg laver noget, så pulser det i øjnene, der kommer pletter og jeg får det dårligt...

Men nu får vi at se, hvad der sker, han var heller ikke helt sikker i sin sagde og turde hverken sige bæh eller buh kun et måske Wink

Han indrømmede også blankt at man ikke vidste særlig meget om det, det er alligevel første gang jeg har hørt det fra en læge!
Han var så alligevel god til at forklare om de omkringliggende ting, som de så ved noget om Smile

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content Today at 10:54 am

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics