På godt og ondt

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

På godt og ondt

Indlæg  Admin / Trine on Man jan 10, 2011 6:33 pm

Håber ikke at der er nogen der misforstår mig....

Efter jeg er begyndt at følge med i IIH på Facebook og her i forummet, har jeg en mærkelig følelse.
Da jeg fik min dianose for 7 år siden var der ingen ordenlige steder hvor man kunne finde info om denne sygdom, jo på engelsk og i det engelske forum, men ikke på dansk.
Så hele mit sygdomsforløb gik faktisk med hvad mine læger mente og hvad jeg selv mente.
Nå jeg læser jers indlæg om at i er i tvivl om i skal have shunt eller hvad i vil gøre i jeres sygsomsforløb, så vil jeg altså anbefale jer at snakke med jeres læge og ikke lytte så meget til andres anbefaling, f.eks så er jeg jo helt med på shunt, selvom jeg har problemer, hvor andre slet ikke vil anbefale det, og det kommer også fra dem der ikke har en shunt, hvor jeg så ikke helt kan forstå hvordan disse personer ikke vil anbefale det.

Når man nu sidder og læser om alle andres sygdomme, opdager jeg dobbelt så mange symptomer som jeg egenlig ikke havde tænkt over at jeg havde.
Som min mand også siger til mig, at efter jeg er startet på de her sider så drejer hele min hverdag om sygdom, oki lige i øjeblikket er jeg syg og har problemer med shunten, men det har jeg jo haft i et år nu,

Det må ikke misforstås for jeg er super glad for at snakke med nogen der har det samme som mig selv, men jeg kan godt se det, at jeg tænker endnu mere over min sygdom at det til tider gør mig ekstremt frustreret. hvor imod før var det bare en del af min hverdag.

Håber ikke at jeg støder nogen, og misforstå mig nu ikke for jeg er glad for at snakke med jer alle herinde og veksle erfaringer, det var bare nogle tanker jeg sad med idag.

Trine

Admin / Trine
Admin

Antal indlæg : 49
Geografisk sted : Herlev

Vis brugerens profil http://iih-bih.team-talk.net

Tilbage til toppen Go down

Re: På godt og ondt

Indlæg  Meretzki on Ons jan 12, 2011 9:43 pm

Du har ret...

Det er bare svært, når man ikke har nogen steder at gå hen Sad
Ikke har nogen støtte fra sin læge, fordi de ikke aner noget som helst osv osv...
Så jeg har brugt det her sted til at finde ud af, hvad jeg vil!

Jeg vil heller ikke bare "leve" med min sygdom, jeg vil have slået fast et jeg fejler noget, så jeg kan få hjælp! Jeg tror ikke jeg få et almindeligt arbejde lige nu, måske engang, men ikke nu, og derfor bliver jeg også lidt, ja hvordan skal jeg forklare det, overrasket over, hvor meget i vil finde jer i, heldbredsmæssigt, og give slip på, for at arbejde kontra fritid...

Du har dog ret i at man bliver mere opmærksom på, hvad man går og fejler, når man læser om alt det hele herinde, fordi, man bliver mindet om det og fordi en masse brikker lige pludselig falder på plads og passer sammen og man kan se, hvordan det hele nogen gange høre sammen...

Har ihvertfald hjulpet mig rigtig meget, da jeg har stået på rimelig bar bund, og har måtte stykke min info bog om IIH sammen lidt efter lidt, hvor jeg nu kunne finde info henne Wink he he

Jeg har også holdt lidt ferie fra siden, mest fordi, jeg nu er ved at være sådan okay med, hvor jeg vil være, sådan da, man kan altid lære Very Happy

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics