Måske ingen Shunt alligevel...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Måske ingen Shunt alligevel...

Indlæg  Meretzki on Fre jan 07, 2011 9:11 pm

Ja, har været til øjenlæge både på Vejle hospital og så her d. 4/1/11.. Her blev der så ligesom lagt lidt op til, at en operation måske ikke lå så pressende, som de først havde troet...

Min egen øjenlæge synes faktisk slet ikke jeg skal få den fortaget...

Ærlig talt er jeg selv meget i tvivl.. I starten var jeg meget sikker på at jeg ville have den, men nu er jeg ikke så sikker mere.. Føler måske det er en stor risiko at tage, når der kan gøres andre ting...
Suk... Det er en stor ting at ligge sådan noget ind, hvis det så ikke virker osv osv..
Mange skal jo alligevel forsætte på Diamox, hvad skal operationen så gøre godt for, chancen er der jo, for at det hele bare spiller, og jeg vil få et "normalt" liv, eller er den?
Ved ikke hvad statistikken er for dette.. Synes bare det er så mega svært at tage stilling til, når man ved så lidt.. Det ville være nemmere, hvis det var sådan noget "ja det er en kræftknude og den skal væk ellers dør du!" - ja så var der jo ikke så meget at diskutere...

Lidt frustrerede tanker herfra...

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Måske ingen Shunt alligevel...

Indlæg  Miss.Peacock on Fre jan 07, 2011 11:40 pm

kan godt forstå du er frustrert Wink
jeg har flere gange haft truslen om shunt og jeg er så den der ikke vil have den, med mindre at mit syn er i fare.
det har det så været nogen gange nu og pillerne har end til nu kunne hjælpe så længe de kan dette, er det dem jeg forsætter med og neoulogen mente også dette da jeg var ved ham.

Miss.Peacock

Antal indlæg : 9
Geografisk sted : Nordjylland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics