Omgivelsernes forståelse...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Omgivelsernes forståelse...

Indlæg  ChristineS on Lør dec 04, 2010 9:28 pm

Suk....

Det er vist godt, man kan gå herind og få alle tankerne ud... Lige netop nu har jeg så mange bandeord og kraftudbrud inde i mit hoved, at jeg nærmest føler jeg har Tourettes i stedet for IIH... Er bare SÅ frustreret...

Hvordan pokker får man sin omverden til at forstå det her?

Mine forældre og min ene bror og søster forstår det - de tager det alvorligt... De har været med inde i forløbet og har besøgt mig på sygehuset og snakket med sygeplejerskerne om det her - så de ved at jeg er nødt til at tage én ting af gangen og skal passe på mig selv - vurdere hvor meget jeg kan klare...

Men kolleger, venner, bekendte og andre - de forventer at når jeg er kommet ud af sygehuset er jeg rask og kan knokle på, som alle andre...

Jeg tænker meget over hvor meget man egentligt skal fortælle - er generelt meget åben og ser ingen grund til at lægge skjul på sandheden... Men IIH er åbenbart svært at forholde sig til - havde det dog bare været en brækket arm eller et brækket ben... Så havde folk da kunnet forstå, man ikke kan alt - men det her kan ikke ses og derfor føler jeg hurtigt omgivelserne glemmer jeg ikke er rask...

Synes den seneste uge har givet mange eksempler på det... I eftermiddags fandt jeg lidt energi frem til at tage ud og hilse på min lille hest og hygge lidt om hende - det gav et smil på læben og en pause fra alt det nye jeg skal forholde mig til... Vejret var godt, hestene hyggede sig på folden og jeg syntes det var for tidligt at lukke dem ind... Hjem kørte jeg og 1 time senere fik jeg en fur af staldejer over jeg ikke havde lukket hestene ind, når jeg nu var derude... Shocked

Staldejer har fået at vide jeg har fået denne diagnose, hvad det betyder OG at jeg har haft det skidt torsdag og fredag... Blev simpelthen så skuffet, ked af det og vred over den manglende forståelse...

Nå, skulle vist bare lige ud med det - sikke en gang ynk Rolling Eyes

ChristineS

Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Rødding, Danmark

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen