Endelig kom jeg til Øjenlægen

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Endelig kom jeg til Øjenlægen

Indlæg  Admin / Trine on Lør nov 13, 2010 3:35 am

i Nov 09 fandt min private øjenlæge udaf at mit tryk var for højt igen, i Dec 09 blev jeg CT scannet og viste at alt var ok med shunten. i marts 10 kom jeg til hovedpine centeret og de kunne se at trykket var for højt så startede på Diamox igen. ringede så til dem i augyst og spurte om der ikke snart skulle ske noget for synes ikke rigtig at der sker noget i det her system.. så fik en haste tid i sep 10 og skulle stige i diamox, kom igen i okt 10 og skulle så på vandrivende og kaleorid og mere diamox..
så blev jeg bare skidt... kunne kun ligge ned og sove havde så mange bivirkninger så har været så syg at jeg heller ikke kunne holde ud at kigge på computeren medmindre at skærmen var skuet helt ned i lysstyrke. så tabte lige 6 kg på 1½ uge
Havde tlf tid med min læge 4 november og hun siger så at jeg skal stoppe de vanddrivende og skære lidt ned i diamox....
Vupti og jeg blev frisk... mærkeligt... desværre kom de 6 kg på igen.

Idag var jeg så endelig på øjenamb... her har jeg gået og haft det så skidt og dårligt og så skal jeg have målt trykket.. så er der sku ingen tryk og alt ser ud som for 2 år siden...

Da jeg så kommer hjem så må jeg bare ligge mig på sofaen med kæmpe hovedpine..
altså jo det er da super dejligt at der ikke var noget tryk men helt ærlig at det så kommer når jeg kommer hjem... ihhhhhhh

Admin / Trine
Admin

Antal indlæg : 49
Geografisk sted : Herlev

Vis brugerens profil http://iih-bih.team-talk.net

Tilbage til toppen Go down

Re: Endelig kom jeg til Øjenlægen

Indlæg  Mik-Mak on Søn nov 14, 2010 2:27 am

Ej, ja helt ærligt Mad
Det er bare for dårligt, at du (vi) skal igennem så meget, før de rent faktisk finder ud af, om det er rigtigt det de gør, øv øv. Det virker godt nok som om at de bare i desperation prøver noget uden at vide om det overhovedet virker - og tit er det helt uden en konsultation, bare over telefonen, øv øv Evil or Very Mad
Jeg blev jo også sat på Furix og Kaleorid, da de ikke vidste hvad de ellers skulle gøre...og jeg blev simpelthen også bare så syg, så syg pale Så det stoppede jeg hurtigt med igen, og så skulle jeg så lidt op i Diamox i stedet for, hvilket så hjalp confused
Men godt at høre at trykket ikke er højt mere - håber så at din hovedpine forsvinder igen Smile

Mik-Mak

Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Midtjylland

Vis brugerens profil

Indlæg  Meretzki on Søn nov 14, 2010 4:00 pm

Det er fordi de ikke ved nok.. Så det er bare sådan nogle lappe løsninger...
Det er bare så træls Sad

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content Today at 10:55 am

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics