Manglende oplysninger...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Manglende oplysninger...

Indlæg  Meretzki on Fre nov 12, 2010 1:58 pm

Ja så skete det igen...

Jeg var i Vejle her igår den 11/11/10..
Sidder så og snakker med øjenlægen og hun sidder og kigger på min medicin liste, hun synes så at jeg får en meget hør Diamox dosis, hvilket jeg studser lidt over, da jeg ved mange jo får meget mere, men nå ja..
Hun siger så, at nu husker jeg vel at drikke meget, og jeg siger at ja det gør jeg jo, men hun siger, så at det jo skal være masser af juice.. Hmmmmm hvad? Juice, hvorfor? Jo fordi Diamox, vasker mange af de salte man har i kroppen ud, og derfor skal man drikke masser af især æblejuice eller appelsinjuice for at få dem ind igen, vand er simphelthen ikke nok...

Ååårh... For filan da!!! Det er jo ikke til at finde ud af!

Ud over dette finder jeg ud over dette, finder jeg ud af, den undersøgelse jeg er til er bestilt af neurokirugerne i Odense, men sidste gange jeg var ved min "nye" læge, der fandt jeg jo ud af, hun ikke havde bestilt tid til undersøgelse, men nu ser det jo ud til at hun har bestilt tid alligevel, men så kommer hun jo til at bestille to oveni i hinanden, da hun ville sende en forspørgsel?!

Det er da til at blive skør i kuglen af jocolor

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Manglende oplysninger...

Indlæg  Mik-Mak on Søn nov 14, 2010 2:02 am

Ja, din stakkel...jeg føler med dig, nogen gange føles det som om vi er forsøgskaniner....men jeg har dog heller aldrig fået noget at vide om at jeg skal drikke juice (og masser af juice vil da også bare hjælpe rigtigt meget på det der med at skulle tabe sig?! Rolling Eyes )
SUUUUUKKKKK Laughing

Mik-Mak

Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Midtjylland

Vis brugerens profil

Indlæg  Meretzki on Søn nov 14, 2010 4:21 pm

Ja det er sgu ikke til at blive klog på, men nu drikker jeg så æblejuice.. Så må man bare undvære noget andet..
Meeeeeeeeeeeeeeeen engang imellem så forkæler jeg mig selv, men er blevet bedre, så køber jeg feks mørk chokolade osv...

Min "nye" læge sagde også at jeg slet ikke skulle bekymre mig om at tabe mig...
Øøøøøh det synes jeg så at jeg skal!
Altså jeg er ikke fanatiker, jeg taber mig ca 0.5 kg om ugen, nogen gange mere, nogen gange mindre Wink

Var bare helt overrasket over hende, hun burde jo netop hjælpe mig, de det hjælper på sygdommen at tabe sig...

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Indlæg  Mik-Mak on Søn nov 14, 2010 5:08 pm

Det er da vildt flot at du taber dig ca ½ kg om ugen, det bliver jo til 26 kg på 1 år, sejt cheers
Det var faktisk først sidste gang, jeg var inde ved neurologerne, at snakken faldt på vægttab og det undrede mig, da det var en studerende jeg var inde ved og ikke overlægen (som aldrig har nævnt det) confused
Jeg har selvfølgelig selv fundet ud af det ved at læse om sygdommen (at jeg så ikke har tabt mig 1 gram overhovedet er så en helt anden sag), men jeg synes det er underligt, da jeg bestemt er overvægtig scratch
Hmmmm, tja vi må have fat i "vores egen lille læge" som tidligere aftalt, så der kan komme styr på det hele Very Happy

Mik-Mak

Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Midtjylland

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin / Trine on Man nov 15, 2010 1:19 pm

Jeg synes bare det er så svært at tabe sig da man ikke kan overanstrenge sig og for mit vedkommen er det bare ikke nok med kosten.
Dog har mine læger igen sendt mig til diætist, det er 3 gang nu og det går som sådan ok når jeg går der men hele skidtet kommer på igen, så for mit vedkommen bliver jeg sendt til diætist hele tiden, og der for jeg afvide at jeg absolut ikke må røre juice. hmm

Admin / Trine
Admin

Antal indlæg : 49
Geografisk sted : Herlev

Vis brugerens profil http://iih-bih.team-talk.net

Indlæg  Sponsored content Today at 10:53 am

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen