Hvad laver i ellers?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Hvad laver i ellers?

Indlæg  Meretzki on Fre okt 22, 2010 11:13 pm

Ud over at have IIH, hvad laver i så ellers? Dyr? Hobbyer osv?
Har selv 2 hunde en Dalmatiner, Gaby og et Labrador kryds Jilly og som nogen måske har gættet har jeg også en lille hest Chivas , som jeg lige er begyndt et ride på igen 2 gange i ugen, som er mega hårdt, men tager det stille og roligt..
Så er der kæresten, men betegner dog ikke ham som et kæledyr Wink he he
Så vil jeg gerne i gang med at male igen, men synes ikke rigitg overskuddet har været til det...

Hvad med jer? Nu har i set mine "børn" Wink he he

Meretzki

Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Esbjerg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Hvad laver i ellers?

Indlæg  Admin / Trine on Lør okt 23, 2010 8:15 pm

Hvad jeg ellers laver ?
Jeg spiller kornet i et hjemmeværns orkester

Ellers har jeg rejst rigtig meget til Alanya i Tyrkiet ca 5-6 gange om året, hvor jeg fandt min kæreste, men på torsdag flytter han til danmark så behøver jeg ikke at rejse såå meget, hvilket nok bliver lidt mærkeligt, men samtidig dejligt.

Ellers har jeg ikke så mange andre hobbyer andet end min familie og venner.

Admin / Trine
Admin

Antal indlæg : 49
Geografisk sted : Herlev

Vis brugerens profil http://iih-bih.team-talk.net

Indlæg  Meretzki on Søn okt 24, 2010 12:55 pm

Hvem er du så på billedet? Kornet, det er sådan en trompet ting ikke? Har en veninde der spiller i Varde Garden Smile
Alayna, ej hvor lækkert, eller det har jeg hørt, har aldrig selv været der Smile
Hvor dejligt at kæresten flytter herop, men så har han vel stadig noget familie i kan tage ned og besøge engang imellem Wink

Meretzki

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin / Trine on Man okt 25, 2010 9:52 pm

Meretzki skrev:Hvem er du så på billedet? Kornet, det er sådan en trompet ting ikke? Har en veninde der spiller i Varde Garden Smile
Alayna, ej hvor lækkert, eller det har jeg hørt, har aldrig selv været der Smile
Hvor dejligt at kæresten flytter herop, men så har han vel stadig noget familie i kan tage ned og besøge engang imellem Wink

Det er mig der står som nr 2 længst til venstre... jep kornet er en lille trumpet, de fleste der spiller her har spillet i vedbæk garden, men jeg selv kommer fra et Spejder orkester.

Alanya er et super lækkert sted, elsker bare at komme der og selvom han kommer til DK så skal jeg da helt sikkert derned på ferie om jeg så skal hive ham derned hehehe jo han har stadig hele sin familie dernede bare i en anden by så dem skal vi da ned og besøge, hans famile har bare taget så godt imod mig så det er super dejligt..
jeg vil virkelig anbefale at rejse til alanya en dag, de har så mange smukke steder og super lækker mad :-) og go service ;-)

Admin / Trine
Admin

Indlæg  Meretzki on Søn okt 31, 2010 8:43 pm

Det kan være vi skal lave en IIH tur derned Wink
Lave sådan en indsamling Smile

Meretzki

Vis brugerens profil

Indlæg  Mik-Mak on Tirs nov 02, 2010 10:51 pm

Ha ha, det lyder da som en super-ide med en IIH-rejse til Alanya sunny
Problemet er bare, at jeg har fået forbud mod at flyve af neurologerne, hvilket vil sige, at jeg ikke kan forsikre mig mod sygdom under rejser, piv Sad

Mik-Mak

Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Midtjylland

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin / Trine on Ons nov 03, 2010 2:36 am

Det var surt... så må vi bare vente lidt med det :-) der sker nu heller ikke så meget lige i øjeblikket dernede,

Jeg skulle ha lavet ekstra forsikring da jeg skulle derned i sommers.. det var lige en udskrivning der kom der... viste ikke at jeg skulle have en ekstra forsikring fordi jeg var startet i behandling og jeg fik det afvide 3 dage inden jeg skulle rejse.. så de tog lige 400 kr oven i prisen for at gøre det hurtigt.. så i alt 600 kr.. det var nu ikke det jeg lige havde råd til. men man gør man ikke for at komme afsted lol!

Admin / Trine
Admin

Indlæg  Meretzki on Tors nov 04, 2010 2:33 pm

Havde hørt noget om rejser, tryk og fly, men gættede bare på at man godt måtte, siden du, Trine, nu havde været afsted...

Meretzki

Vis brugerens profil

Indlæg  Mik-Mak on Fre nov 05, 2010 11:45 pm

Jeg tror det er forskelligt hvad man får at vide omkring det med at flyve?? Selvfølgelig alt efter hvordan man har det, men også alt efter hvem man taler med Laughing
Problemet er bare, at hvis man først har spurgt og fået nej af neurologerne, står det i ens journal og så kan man ikke forsikre sig mod sygdom ved rejser hvor man skal flyve Sad
I det hele taget skal man lige checke op med SOS International rejseforsikring, før man rejser, når man er syg...ellers kan man blive meget ubehagelig overrasket, hvis der sker noget!!
Min chef (ham den kloge læge Wink) er uddannet indenfor bla helikopter-tjenesten, så han har stor erfaring og viden omkring hvem der må flyve osv - og han siger, at han ikke kan se det er et problem at jeg flyver....men så længe neurologerne siger nej, hænger jeg på den Mad
Men på den anden side, så har jeg heller ikke lyst til at tage chancen for en forværring ved at flyve, såhhh...

Mik-Mak

Vis brugerens profil

Indlæg  Admin / Trine on Søn nov 07, 2010 2:20 am

Jeg har nu aldrig fået afvide at jeg ikke må flyve... og i de pjeser der er omkring sygdommen og om shunten står der at man godt må flyve, den "gode" læge jeg har på hovedpine centeret har lavet en masse special arbejde med denne sygdom bla bla et eller andet... men hun siger at man godt må flyve men det "kun" er et spørgsmål og forsikring, hvilket mange forsikrings selvskaber ikke vil dække... DVS i fleste tilfælde vil de ikke dække når man er under udredning/behandling.

Men igen.. hvad ved jeg.. jeg har aldig fået afvide at jeg ikke må flyve, jeg spurte bare lige min læge af ren nysgerrighed.

Admin / Trine
Admin

Indlæg  Mik-Mak on Søn nov 07, 2010 11:23 pm

Tja, hvad ved vi?? Nogen gange tror jeg vi ved lige så meget som neurologerne, ha ha Shocked
Umiddelbart tror jeg der er forskel på om man har shunt eller ej mht flyvning, men jeg ved det ikke..... Jeg har jo ikke shunt, får "kun" medicin og jeg fik klart nej fra neurologerne, da jeg spurgte??!! scratch

Mik-Mak

Vis brugerens profil

Min dagligdag

Indlæg  ChristineS on Lør dec 04, 2010 9:44 pm

Jeg er folkeskolelærer i hverdagen - klasselærer for 2 skønne klasser - en 7. klasse og en 9. klasse - hver især deres årgangs dukseklasser Wink Dejlig ro og indstilling til arbejdet, men deres lærere accepterer selvfølgeligt heller ikke mindre Wink

Har 1 stk. dressurhest, DV hoppe på 5 år og 185 cm kaldet "Lillehesten" (rigtige navn er Faith). Underviser lidt i dressur som "hobby", når overskuddet er der Smile

ChristineS

Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Rødding, Danmark

Vis brugerens profil

Indlæg  Meretzki on Søn dec 05, 2010 3:03 pm

Hold da op en kæmpe hest!!

Hun ser dælme fin ud på dit billede Smile
Dejligt med en anden "hestepige"...

Meretzki